De-a lungul celor 20 de ani de activitate, SOS Satele Copiilor România a oferit sprijin copiilor aflaţi în dificultate. Anual, organizaţia desfăşoară campania „Fii mamă socială!” prin intermediul căreia recrutează mame sociale pentru cele trei Sate SOS aflate în Bucureşti, Cisnădie (judeţul Sibiu) şi Hemeiuş (judeţul Bacău).

marți, 4 august 2009

Prajitura cu multa dragoste







Mai e putin si vine ziua mamei. Am vrea sa-i facem cel mai frumos cadou. Dar, daca nu vom reusi? Ne susotim in camera sa nu ne auda. Fiecare are o gramada de idei.

Ce greu este sa iei o hotarare!
Pana acum era Flori cu noi si ea stia toteauna sa faca cadoul cel mai potrivit pentru mama. Acum e randul nostru.

Alexandru are o idée:
-Hai sa ii facem o prajitura cu visine, ca avem reteta si am vazut cum se face.
Toti am fost de acord.

Dimineata, cand a venit tanti Nela si mama era plecata la cumparaturi si noi ne-am pus pe treaba. Nicoleta a adunat visine si le-a scos samburii. Eu am separat albusurile de galbenusuri si Alexandru a frecat zaharul cu albusurile. Am bagat tava la cuptor si nu am plecat de acolo de teama sa nu pateasca ceva.
Degeaba ne spunea tanti Nela ca nu mai avem altceva ce sa facem decat sa ne incalzim langa cuptor, ca nu a fost chip sa plecam din bucatarie.

Si prin capul nostru treceau tot felul de idei:
-Daca nu o sa creasca, asa cum facea la mama?
-Daca se lipeste?
-Daca se arde?
-Daca nu o sa ii placa mamei?
Atunci Nicoleta a zis:
-Gata cu toate astea! Prajitura aceasta e facuta cu toata dragostea noastra, nu are cum sa nu iasa bine!
Da, avea dreptate…ne-am mai linistit.

Dupa 30 de minute, tanti Nela a scos prajitura!
Doamne! Ce frumoasa era! Crescuse si era plina de visine.
Precis o sa ii placa mamei! Ca si desenul cu pesti!

Robert Z



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu