De-a lungul celor 20 de ani de activitate, SOS Satele Copiilor România a oferit sprijin copiilor aflaţi în dificultate. Anual, organizaţia desfăşoară campania „Fii mamă socială!” prin intermediul căreia recrutează mame sociale pentru cele trei Sate SOS aflate în Bucureşti, Cisnădie (judeţul Sibiu) şi Hemeiuş (judeţul Bacău).

marți, 23 august 2011

Teodora Gheorghe (mamă socială): „Un simplu «iubesc foarte mult copiii» nu este suficient“

Într-un interviu acordat revistei Cariere, Mama Teo (Teodora Gheorghe), mama socială cu cea mai bogată experiență din cadrul SOS Satele Copiilor România, vorbește despre profesia de mamă socială, despre provocările și bucuriile de care a avut și are parte.

Am avut în grijă nouă copii. Patru locuiesc încă cu mine în casa din Floreasca (SOS Satul Copiilor Bucureşti). Ceilalţi au făcut aripi şi au zburat fiecare, unde au crezut că e mai bine. Ana, fata cea mai mare, este barman la Hotel Marriott şi stă împreună cu prietenul ei încă de acum cinci ani. Sora ei mijlocie, Dana, stă împreună cu prietenul ei şi au o fetiţă de 2 ani. Momentan, Dana a renunţat la serviciu ca să poată creşte fetiţa. Mihaela, sora lor cea mică, tocmai a susţinut Bacalaureatul şi mă sună la fiecare probă să-i ţin pumnii. Adi a iesit de curând din Comunitatea de Tineri şi s-a angajat la McDonald's, fiind încântat de munca lui. Flori se pregăteşte să părăsească şi ea Comunitatea de Tineri şi tocmai mi-a scris pe messenger că şi-a făcut analizele pentru a se angaja ca vânzătoare la Mega Image pe 1 iulie. Cu toţii ţinem legătura, ne întâlnim în sat, în oraş la o pizza, un suc sau seara pe messenger”, povestește mama Teo.

Citește interviul în întregime pe site-ul revistei Cariere.

Un comentariu:

  1. Vreau să-i mulțumesc Wiccanului Dumei pentru marele său ajutor. Fiica mea era adânc în dependența de droguri, am încercat dezintoxicare și totul pentru a o face să se oprească, dar nimic nu a funcționat, am plâns mult pentru toată situația pentru că simțeam că am eșuat ca mamă. Dar totul s-a schimbat după ce am găsit un comentariu pe internet despre Wiccan Duma care ajută oamenii. Sunt fericit că fiica mea este eliberată de dependența de droguri acum cu ajutorul Wiccan Duma, vă spun mulțumesc Wiccan Duma pentru vrăjile voastre puternice. Pentru telespectatorii de acolo, nu știu situația dvs., dar vă asigur că puteți obține ajutor pentru a opri dependența. , opriți obsesia, opriți depresia, opriți abuzul. Vă las e-mailul lui Wiccan Duma: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp +2348155926512

    RăspundețiȘtergere