Anul trecut şi în primele luni ale acestui an, cu ajutorul canalelor online şi al reţelelor sociale (publicaţii online, blog dedicat campaniei, cont de Facebook şi Twitter), Campania Fii mamă socială derulată de către SOS Satele Copiilor România a înregistrat o creştere a numărului de aplicaţii prin internet la această profesie. Numărul total de candidate care au aplicat în anul 2009 pentru un post de mamă socială s-a triplat faţă de cel din anul 2008 (253 aplicaţii faţă de 78).
Acest rezultat a fost obţinut şi cu sprijinul colegilor din presă care au publicat ştiri şi articole despre Campania SOS şi despre profesia de mamă socială atât în formatul print, cât şi în varianta online a publicaţiilor. Demersului nostru de a informa publicul cu privire la rolul mamei sociale în viaţa unor copii aflaţi în dificultate i s-au alăturat publicaţii precum: Adevărul, Avantaje, Business Woman, Cariere, Click pentru femei, Cotidianul, Gardianul, Gândul, Evenimentul Zilei, Femeia de azi, Libertatea, Libertatea pentru femei, Lumea Femeilor, Ioana, Jurnalul Naţional, Mediafax, Monitorul de Vrancea, Observator de Brăila, PR Wave, Psychologies, Rador, Rondul de Sibiu, România Liberă, Ring, Ziarul Deşteptarea, Viva, www.9am.ro, www.antena3.ro, www.bucuresteni.ro, www.e-timisoara.ro, www.eva.ro, www.lumebuna.ro, www.realitatea.net, www.sentinta.ro, www.stirisibiu.ro, www.smartwoman.ro, www.time4news.ro, www.ziare.ro.
Posturile Antena 3, B1 TV, Prima TV, TVR 3, Europa FM, Itsy Bitsy, Radio România Regional, Realitatea FM şi RFI ne-au ajutat prin difuzarea de ştiri şi reportaje, precum şi prin difuzarea gratuită a spotului – Eveniment TV Sibiu, Hallmark, Minimax, Radio Deşteptarea, Radio Galaxy Sibiu, Radio Sibiu, TVR, TV Bacău, 1 TV Bacău, TV Sibiu.
De asemenea, Adrian Ciubotaru şi Adrian Năstase au scris pe blogurile lor despre campanie. Printr-un efort comun, publicul general, dar şi posibilele candidate au aflat ce presupune profesia de părinte social şi rolul extrem de important pe care îl are mama socială în viaţa copiilor din casele SOS.
Citeşte mai multe în Psychologies.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu